Kilka drobiazgow...

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Nie, 24 Gru 2000, 19:56:25 CET

On Sun, Dec 24, 2000 at 01:16:18PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> tcpd się nie uruchamia, bo jego funkcjonalność wbudowana jest w rlinetd
> (jest on zlinkowany z libwrap). No i hosts.allow i hosts.deny działają,
> tyle że szybciej (jeden exec() mniej) :-).
Ale nie pokazuje kto sie laczy z jakiego identa :(

> Ciekawe, że u mnie takiego DoSa nie ma. Jakiego identd używasz?
standardowy pident. W momencie uruchomienia np leafnode od razu wyskakuje na konsoli
12 kilkanascie wywolan inetd :/ Jezeli lacze sie z drugiego komputerka to wszystko
gra.

> A czemu nie. Teraz piszę po polsku tylko dla tego, że odpowiadam na
> maila napisanego po polsku.
Ale czy to napewno dobry pomysl? :/ Ile jest tak naprawde zapisanych tutaj ludzi
nie-polsko jezyczynych?

> Jeśli nie ma ich w CVSsie, a kiedyś były, to na pewno nie zniknęły.
Wlasnie zauwazylem ze sa. Albo ja nie potrafilem buildera wywolac, albo tez
zostalo naprawione ;)