Kilka drobiazgow...

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Pon, 25 Gru 2000, 13:06:41 CET

On Sun, Dec 24, 2000 at 07:56:25PM +0100 Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
>standardowy pident. W momencie uruchomienia np leafnode od razu wyskakuje na konsoli
>12 kilkanascie wywolan inetd :/ Jezeli lacze sie z drugiego komputerka to wszystko
>gra.

Też tak miałem, i nie wiedziałem dlaczego. Zawsze, kiedy przychodziły listy od
Sergiusza. Później było o tym na liście...

Ponieważ używam tcp_wrappers wyłączyłem sprawdzanie dla oidentd'a... Pomogło.

--
Tomasz Orzechowski

**Wesołych Świąt**Merry Xmas**Joyeux Noel**Frohe Weihnachten**