applnk: KDE Control Center

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 26 Gru 2000, 18:39:48 CET

Cześć

Aplety KDE Control Center nie mogą istnieć w tym samym podkatalogu
applnk co jakiekolwiek inne programy (np imlib-config). Poprostu podczas
uruchamiania Control Center próbuje załadować taki program jako swój
applet i się wywala. Pytanie: co z tym zrobić? Widzę takie rozwiązania:
1. Utworzyć katalog applnk/KDE Control Center. Wada: rozbicie ustawień
   na więcej niż jedną gałąź.
2. Utworzyć katalog applnk/Settings/KDE. Wada: jeśli nic nie będzie w
   applnk/Settings to będzie to dziwnie wyglądać.
3. Poprawić KDE. Nie wiem czy jest to wykonalne. Nie wiem czy bym
   potrafił.

Oczekuję sugestji. W przypadku braku takowych rzucę monetą, a wtedy:
orzeł to 1., reszka to 2., stanie kantem to spróbuję 3.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--