Kilka drobiazgow...

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 25 Gru 2000, 21:20:40 CET

On Sun, Dec 24, 2000 at 01:16:18PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Ciekawe, że u mnie takiego DoSa nie ma. Jakiego identd używasz?

identd nie ma tu znaczenia, DoS występuje nawet bez uruchomienia identd.
To sprawa tcpd, który odpytuje się właściciela każdego połączenia -
jeżeli będzie się pytał o połączenie na 113 z localhost, to mamy jak
wyżej.
W przypadku tcpd z tcp_wrappers (chyba) jedyne rozwiązanie to nie
wrapować identd. W przypadku tcpd z tcpd (wg. informacji z tej listy) da
się wyłączyć identyfikowanie połączenia dla konkretnego portu.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/