bison vs byacc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 27 Gru 2000, 17:47:19 CET

W paru specach dopisałem BuildRequires: bison, parę innych osób robiło
to samo. Teraz zauważyłem, że kloczek dopisał BuildRequires: byacc do
speca inna.

Ponieważ chyba większosć pakietów (te korzystające z autoconfa) może
używać obu programów zamiennie - chyba trzeba ustalić dla bisona
i byacca jakieś wspólne Provides:, dopisać do obu - i tej nazwy używać
konsekwentnie w BuildRequires (o ile dany pakiet nie wymaga konkretnej
odmiany yacca). To jak robimy?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/