bison vs byacc

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 28 Gru 2000, 02:51:18 CET

On Wed, Dec 27, 2000 at 06:14:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 27 Dec 2000, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Tak wogóle to który Twoim zdaniem powinien być preferowany ? (o ile może
> być używany jeden z dwuch).

Właśnie przyjrzałem się obu - wygląda na to, że bison wywodzi się
z byacca i został trochę obrobiony przez Stallmana i spółkę.
W wersjach które są w repo (byacc 1.9, bison 1.28), byacc był ostatnio
modyfikowany (chodzi o źródła) w 1993, bison w 1999 roku. byacc ma nieco
mniejszą binarkę (61kB vs 78kB) i tylko krótkiego mana; natomiast bison
używa autoconfa i gettext, ma spore (tex)info.

Z powyższego - IMO raczej bison.
Chyba, żeby sprawiał problemy przy budowaniu czegoś - ale, mając
zainstalowanego tylko bisona, nie stwierdziłem takich problemów.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/