su - root

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Sob, 30 Gru 2000, 21:28:19 CET

Witka lista,

  jak w temacie takie cos po podaniu hasla daje mi odpowiedz ze haslo
  nieprawidlowe.

  mam zainstalowane db3 i db1, dopisany jest user w pliku /etc/group
  a nawet wywalilem wpisy db z /etc/nsswitch.conf ??? no i nic nadal
  nie wpuszcza ??? - pam trza oblukac ??? czy jak ???

  w sumie nie sprawdzalem /var/log/security ??? tam cos moze pisac ???
  bo messages nic nie zawiera po probie su

--
Pozdrowionka,
 Marcin

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt