su - root

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Nie, 31 Gru 2000, 00:22:38 CET

Witka Tomasz,

Saturday, December 30, 2000, naskrobano:
TK> W modelu autentykacji jakie jest w zaimplemetowany w /etc/pam.d/su jaki
TK> przychdzi z sh-utils z PLD jest takie założenie jakie znane jest z
TK> dystrybucji BSD*, że osoby które mają mieć możliwość używania su musza
TK> należeć do grupy wheel.

sorki kurcze nie dojrzalem sie literowki w nazwie usera, kurcze i
niepotrzebnie zawracam wam glowe ale tak to jest. Ze trzeba dopisac to
przeciez chyba kazdy tu wie bo to juz nie raz bylo gadane a ja bylem
pewny ze dopisalem, tylko jak sie okazalo deko z bledem ;(

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt