bsp (braindemaged script porecessor for initrd)

Śro, 6 Gru 2000, 14:13:44 CET

On Wed, 6 Dec 2000, Michal Moskal wrote:

> witka,
>
> wczoraj okroilem kapke insmoda i dodalem go do programu z Subject:.
> 24k na x86, 30k na sprcu, 39k na alphie (link statyczny)
> to chyba troche mniej niz jakies 600k ash.static + insmod.static...
> tyle tylko ze nie jestem pewny czy to bedzie dzialac.
> tzn. na x86 insmod dziala, a script processor na alphia i sprcu
> tez. ale insmoda nie jestem pewny.... czy ktos bylby uprzejmy to
> sprawdzic?

Tak .. yo jednak "trochę" mniej :)

Ci co byli na Pingwinariach to widzieli system na jakim pracowałem który
startował z initrd na którym był jako /bin/sh trash. Jedyna róznica w
porównaniu do ash czy innych jest taka, że wymaga in obecności na initrd
/dev/zero.
Także tak jak już wczoraj Michałowi wspomniałem .. trash jest jak
najbardziej użyteczny i potrzebny i wygląda, ze tak samo bezie z bsp.

> jesli bedzie dzialac, to na initrd beda juz prawie tylko moduly
> a nie tony smiecia.

Ano. Wychodzi na to, że typowy initrd w ponad połowie zawierał rzecy które
wogóle sie tam nie poinny znaleźć.