adduser i /etc/skel

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 6 Gru 2000, 13:48:30 CET

On/Dnia Wed, Dec 06, 2000 at 02:46:42PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)

> [...]
> Czy adduser to ma byc program czy moze byc skrypt ??
cvs co adduser
i poprawić do zaleceń Jacka (chyba, że ktoś koniecznie chce napisać
go od zera)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]