proftpd (z PLD) i NIS (fwd)

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 6 Gru 2000, 15:56:05 CET

[środa, 06 grudzień 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ktoś może pomóc ? Zdaje się, że na MIMUW jest używany szerzej NIS.
> Janek czy masz z poniższym jakieś kłopoty czy też cokolwiek do dodania ?

A plik /etc/ftpd/ftpusers waść obejrzał? Tam są loginy tych co NIE mogą się
logować na ftp. Jeśli tam jest w porządku to może podeślij mi konfig do
proftpd, zobacze co da się zrobić.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio