postfix nadal nie relajuje ;(

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pią, 8 Gru 2000, 00:42:50 CET

Witka Marcin,

Friday, December 08, 2000, naskrobano:

MB> No A pokaz co jeszcze co masz w pliku z dozwolonymi relay'ami...
MB> bo cos widze ze tu Postfix wymaga notacji IPv4 wg wzorca IPv6
MB> czyli np. ::ffff:212.33.78.214 zamiast 212.33.78.214.

e nie, sam dawno próbowałem ;) niestety to nie to ... ;( niebawem
sprawdzę poprawioną łatkę arka to się dowiem.

Jak nie to postfix pojdzie do rekompilacji bez IPV6

a właśnie jak sobie to tak bez ipv6 zrekompilować z CVS ??? (chodzi o
parametr co wyłączy ipv6 i może np OpenLDAP)

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski