depmod -a przy restarcie

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 8 Gru 2000, 12:39:11 CET

On Fri, 8 Dec 2000 11:08:29 +0100, you wrote:
>Tak jak pisalem klucze yes/no dzialaja prawidlowo. ;)
>Tzn. RUN_DEPMOD=yes wywoluje depmod -a i modules.dep sa generowane
>prawidlowo (siec startuje), przy RUN_DEPMOD=no lub ifmissing pojawia
>sie tylko komunikat o braku modules.dep. Zajrze do rc.sysinit ale nie jestem
>zaawansowanym 'skryptologiem'. ;)

Potwierdzam miałem dokładnie tak samo przy przesiadce z 2.2.16 na 2.2.17,
odpaliłem ręcznie depmod -a i więcej na to nie zwracacałem uwagi.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w tpsasux.com  http://hack.zone.to/