wuch - lamerskie

Pią, 8 Gru 2000, 13:19:17 CET

On Fri, 8 Dec 2000, Stacho Pal wrote:

> From: "Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

> -------------------------------
> No to czegos mi brakuje, bo przedostania linia wyglada tak:
> checking for rpm/header.h ... no.
> Doinstalowalem rpm-devel i dalej to samo. :((
> Zrobilem link symboliczny ln -s /usr/include/rpm/* ./rpm
> tez nie pomoglo. Co jeszcze mozna zrobic??

(widze, że jeszcze jeszcze troche brak Ci biegłości w posługiwaniu sie
automake/autoconfi budowaniu czegokolwiek co używa tych narzędzi)
No to masz w takim razie coś namieszane. Szczeguły zanajdziesz w
config.log w katalogu ze źródłami wucha.

[kloczek w test2 wuch]$ rpm -qal | grep rpm/header.h | xargs rpm -qf
rpm-devel-4.0-5