Błąd w su?

Nie, 10 Gru 2000, 18:11:27 CET

On Sun, 10 Dec 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]

> Może kiedyś spróbuję. A czy ten z shadow dobrze współpracuje z PAMem?

No shadow akurat przejąłem od Michałkiewicza kilk tygodni temu. Od tego
momentu wcielone zostały poprawki jakie Janek robił + kilka innych
drobiazgów (mowa o zmodyfikacjach pod kontem PAM).
Wyglada na to że jest t ochyab najlepiej przygotowany zestaw
oprogramowanai pod kontem PAM choć do zrobienia jest nadal dużo w tym
żeby było jeszcze lepiej. Cześć poprawek nowych mam tylko na notebooku i
ejszcze beę musiał to raz poprzeglądać (troche osatanio nad tym
siedziałem). Może do końca tygodnia zresztą wypuszczę kolejna wersje z
usunietymi zaleznosciami od libcrypt o ile całosć kompiluje sie z
wsparciem do PAM.

> Było mi to gdzieś potrzebne, ale i tak nie działało. Więc jak
> najbardziej może być jako opcja.

Już poszła do przebudowania wersja z wyciętym bind-devel.