cvsq

Serek/GNU ser w metalab.unc.edu
Nie, 10 Gru 2000, 19:36:35 CET

On nie, gru 10, 2000 at 06:05:59 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jak to się sprawuje ? Ktoś tego juz próbował ?

to jest bardzo prosty skrypcik, zapisuje w kolejnych plikach
polecenia, ktore w sumie daja jakby kolejny skrypt, uruchamiany
po podlaczeniu sie do sieci.

niestety jest to obarczone pewnymi niedoskonalosciami przy wspolpracy
z repozytorium za pomoca cvs-a, czyli przede wszystkim faktem,
ze nim wysle sie poprawke, to serwer zmusza do pobrania biezacej
wersji pliku (nawet gdy sie ja posiada zdobyta w inny sposob),
a sami rozumiecie, ze ciezko jest ja pobierac off-line ;-).

ale i tak polecam, cvsq pomaga uporzadkowac prace z cvs-em,
takie porzadki pomagaja zaoszczedzic (drogocenny dzieki monopoliscie)
czas polaczenia.

--s+