dokumentacja

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Pon, 11 Gru 2000, 07:24:43 CET

Witka lista,

  OK zapoznałem się deko z xemacs i zaczynam powoli zabierać się do
  pisania dokumentacji (jest już część instalacji i oznakowałem
  home-etc dla docdevel - wszystko niebawem wleci do CVS).

  1. Poruszam sprawę publicznie bo chodzi o to jak mam to pisać. Tak jak w
  redhat ??? czyli od podstaw jak zakładać partycję itd ??? czy odsyłać
  do innych manuali (ale po polsku takich chyba brak, choć sporo tego
  w gazetach napisali). Z Rafałem ustaliliśmy że raczej pisać esencję
  a nie tam jakieś głupoty bo napisanie o instalcji czegos zajmie mi
  tydzień ;), zresztą PLD to dla bardziej zaawansowanych ludzi ???.

  2. Jak jest ze statusem instalatora, ew czy będzie prowizorka nadal
  czy wuch na bootkietce bo inaczej nie zaczynam pisać części o
  instalacji aby moja praca (tylko jeden poddział) nie poszła w las bo akurat
  okazało się że prowizorka nie będzie pracowała z rpm4 i użyjemy wuch
  itd.

  3. Może podeślecie mi listę z adresami e-mail i kto mniej więcej w
  czym może pomagać ???
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  Chodzi o nękanie głupimi pytaniami (w tym jestem dobry ;)) takiej
  osoby w celu wyraźnego napisania jak rozwiązać dany problem.
  Niestety nie będę w stanie poświęcić czasu na pisanie i jeszcze
  dochodzenie co jak zrobić skoro ktoś mi o tym odpowie w mailu a ja w
  tym czasie napiszę o czymś innym.

  4. Co będzie z ISO, bo przypuszczam że przy sekcji instalacja podnie
  źródła danych należy się wskazać I NIE GADAJCIE ZE Z SIECI INSTLOWAĆ
  bo niewiele osób ma dostęp do tak szybkich łączy (poza tym TASK
  ostatnio ledwie zipie, jestem w pol34 i z niemiec mam 150 kb/s a z
  task 50), ISO jest potrzebne bo jakiś człowiek naczyta się o tym na
  www i potem się okaże że nie może sobie tego zainstalować bo ...

  To tyle mam nadzieję że ktoś mi na to wszystko odpowie jak należy.

Pozdrowionka,
 Marcin