co z zamrazaniem dystrybucji

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 11 Gru 2000, 08:54:48 CET

[Sunday, 10 December 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> O glibc 2.2 można powiedzić jeszcze tylko tyle że przejście jest to tyle
> wskazane o ile ktoś używa nscd bo dopiero w tej wersji usunieto kilka
> paskudnych błędów o których zapewne mało kto wie i juz zapewne mało kto
> sie dowie o ile w miedzy czasie poszedł za czołem zmian.
a mnie nscd w ciagu 2 tygodni wycial drugi raz taki numer:
Nie mozna sie zalogowac ani po telnecie, ani po ssh, ani po ftp, ani
po pop3, postfix nie dziala, nie dziala inn, ani apache, a wszystko
dlatego, ze nscd sobie zwisl, a wlasciwie przestal sensownie
odpowiadac na pytania: na kazde zapytanie odpowiada ze nie ma takiego
uzytkownika/grupy, co konczy sie powyzszym. Poprzednio nie mogac sie
zalogowac musialem zrobic reboot, teraz zostawilem sobie konsole na
wszselki wypadek i po reloadzie nscd wszystko wrocilo do normy.

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.