Wielbłąd 5.6

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 11 Gru 2000, 12:43:21 CET

środa 29/11/2000 20:43:13, Paweł A. Gajda:
> środa 29/11/2000 19:57:52, Tomasz Kłoczko:

> Raczej nie - moduły mają *.pm, te starsze *.pl. Zgoda, że należałoby

Wrzuciłem łatkę i skrypt do jej przetestowania, wystarczy zrobić

$ rpm -bc rpm.spec
ew. $ vi ../SOURCES/rpm-testperlreq.sh
$ ../SOURCES/rpm-testperlreq.sh /home/ftp/PLD/RPMS

i pooglądać diffy z /tmp

Sprawdziłem cały RPMS/ i w praktyce to działa nie pomijając
żadnej z zależności, a opuszczając nieprawidłowe perl(the),
perl(named), etc. No, chyba że coś mi umknęło.

Paweł