InitRD - kto poratuje.....

Pon, 11 Gru 2000, 18:26:14 CET

On Mon, 11 Dec 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Ok.
> Juz tlumacze....
>
> zgodnie z opisem jaki byl jakis czas temu na liscie generuje initrd.
> wszystko idzie ladnie do momentu kiedy odpalam geninitrd
> chwila pracy dysku, i .....
> SIGSEGV :((

geninitrd to skrypt. Zapuść go przez jako parametr z dla "bash -x" i
zobacz na czym to sie wykłada.

Jedna uwaga. genromfs ma byka polegającego na niezgłaszaniu tego że mu
było za mało miejsca na wygenerowanie obrazu (nadziałem się na to jak
robiliśmy próby z trashem na Pingwinariach). jakby ktoś miał chęć to
poprawić to nie ma sprawy.