Video w PLD

Marek Guevara Braun marek w atm.com.pl
Wto, 12 Gru 2000, 14:41:30 CET

Michal Margula wrote:

> A ja będę dalej truł w tej sprawie. Udało się komuś odpalić akcelerację 3d
> na Voodoo 1, 2, 3 lub jakimkolwiek innym pod Xami? Oczywiście w przypadku
> wersji 1 chodzi mi tylko o fullscreen.

Kiedys mialem pod RH dzialajace Voodoo Graphics (I), ale na fali zmian
powyrzucalem Quake, upgrade'owalem dystrybucje ... jakies pol roku temu
chcialem ponownie uruchomic cos na Voodoo i niestety nie udalo mi sie
uzyskac chodzacego Glide'a (bralem pakiety src zarowno z linux.3dfx.com
jak i ftp.pld.org.pl i spece z cvs) - test3dfx wywala mi sie z
seg-faultem
i nie przelacza sie z powrotem na "tunelowanie" VGA.

Marek

PS. Nadal mam "stare" X 3.3.6 i Mesa3D w osobnym pakiecie. Samo Voodoo
jest
sprawne.