LPRng

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 13 Gru 2000, 00:48:56 CET

On Mon, Dec 11, 2000 at 03:09:27PM +0100, Michal Margula wrote:
> To coś z prawami na /dev/lp* - poprawiają się właśni epo restarcie. Ale co i
> jak i dlaczego to ja nie wiem :>

Potwierdzam, zresztą pisałem tu o tym parę tygodni temu.
U mnie pomogła zmiana na:

crw-rw----    1 root     lp         6,   0 maj  5  1998 /dev/lp0
crw-rw----    1 root     lp         6,   1 maj  5  1998 /dev/lp1
crw-rw----    1 root     lp         6,   2 maj  5  1998 /dev/lp2

(przedtem grupa była chyba daemon... już nie pamiętam)
Ale jakoś nie udało mi się dojść, dlaczego przedtem ten sam lpd uruchamiany
ze skryptów startowych nie działał, a po ręcznym restarcie już tak...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/