gcc 2.96

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 14 Gru 2000, 14:59:30 CET

On Thu, 14 Dec 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Na sparc czy AXP ?
> Po po pierwsze. Po drugie. Juz raz przechodziliśmy historię z pgcc i sie
> spażyliśmy. Spróbuj na próbę skompilować XFree i powiedź czy stabilnie
> taki kompilat chodzi.

Na i86 :(, ale widziałem wersje na sparc.

> Moment (?). To my chyba o róznych pgcc mówimy. Mozesz rzuć adresem ?
Zgadza się :))
O ile mnie pamięć nie myli to było to coś w okolicach:
http://www.pgroup.com

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Możliwe, że cała sprawa jest już nieaktualna :( [z PGroup]
daaaaaawno tam nie byłem.
Ale pgcc mam gdzieś [tak na 75%] zachomikowane...
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}