/usr/X11R6/share/doc a KDE

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 18 Gru 2000, 08:40:18 CET

On Tue, 12 Dec 2000, Michal Kochanowicz wrote:

Hello!

> Właśnie przegrepowałem listę plików z wszystkich pakietów i wychodzi na
> to, że wyłącznie KDE korzysta z katalogu z sub. Wszystkie inne programy
> dla X korzystają z /usr/share/doc. Czemu KDE jest inne i czy (jeśli mi
> się uda :) ) mogę przerzucić do /usr/share/doc?
Konqueror szuka plikow do polecen HELP w %{_prefix} jesli to wyladuje
w /usr/share/doc to bedziesz mogl o podrecznym helpie zapomniec...

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|