Fw: K³opoty ze swapem?

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Pon, 18 Gru 2000, 09:43:16 CET

On Mon, 18 Dec 2000, Jan Sterna wrote:

> U mnie maszyna sypne³a sie kilka razy. Jedno co mog³o pomuc to wyrwanie
> wtyczki zasilaj±cej bo na restet nie reagowa³.Pomog³a wymiana dysku na inny
> egzemplarz. Wszystko wskazywa³o na b³êdy w obs³udze kontrolera a teraz kiedy
> dzia³a sam nie wiem co o tym my¶leæ."Wadliwy" dysk w innym kompie dzia³a
> prawid³owo no ale nie pod linuxem.
Wychodzi na to ze po fdisk najlepiej jest dac reboot aby nowe parametry
zostale prawidlowo przekazane do kernela. Mysle ze warto zastanowic sie
nad tematem jak to ma robic instaler ? (n-te partycjonowanie dysku
zwlaszcza gdy byl juz tam linux)

--
Marek Kolczyk	marekk w takt.com.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl