Prośba o wywalenie ...

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 18 Gru 2000, 14:56:10 CET

On Mon, Dec 18, 2000 at 11:38:12AM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Witam,
>
> Mam ogromną prośbę :
> Czy można powyp..., przepraszam powywalać załeżności od alsy, esd, iinnych
> badziewi dźwiękowych ??
>
> A przynajmniej zrobić jakoś kompilacje opcjonalną ?
> Na jakiego grzyba mam na serwerze trzymać biblioteki odpowiedzialne za
> dźwięk?
>
> A jest tego trochę i dość skutecznie utrudnia utrzymanie servera.. :(

Cóż poradzimy na to że architektura esd jest bez sensu. Gdyby tylko
esound wymagał tych wszelkich bibliotek (i żadnych innych tybu Xlib, czy
gtk), a programy go używające wymagały by tylko jednej biblioteki, która
z tym demonem by się komunikowała wszystko byłoby ślicznie. Jedna mała
biblioteczka nawet na serwerze by nie zaszkodziła, a załatwiłaby
wszelkie sterowniki dźwiękowe za jednym zamachem.
A tak to IMHO cały pomysł esd jest bez sensu.

Pozdrowienia,
        Jacek