php-standalone?

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 19 Gru 2000, 19:30:47 CET

On Sat, Dec 16, 2000 at 10:13:12PM +0100, Serek/GNU wrote:
> cze,
> brakuje mi troche php-standalone, jak juz sie nauczylem
> tego php, to chcialbym w nim pisac rowniez systemowe
> skrypciki, nieprawdaz? wiget, to ty robisz przy php? -
> - czemu nie ma standalone? jakie masz klopoty?

Właściwie to problemów nie ma. Chciałem to zrobić ale ciągle czasu brak.
Chciałem przy okazji trochę przeorganizować php.
Mianowicie /etc/httpd/php.ini chce przenieść do /etc/php/apache/php.ini.
php.ini ze standalone było by w /etc/php/cgi/php.ini
Moduły do php odpowiednio w:
/usr/lib/php/apache/
/usr/lib/php/cgi/
W zasadzie to tyle co mi się w tym momęncie nasuwa.
Nie podejmuje się jednak zrobienia tego jeszcze w tym millenium :-)

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/