Kolejny offtopic

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 20 Gru 2000, 23:09:51 CET

[środa, 20 grudzień 2000], Michal Margula napisał(a):

> w ogóle co do tego DGA to jakoś dziwnie, np. u kumpla, który ma voodoo 3000
> pojawiają się w xmpsie dziwne filmy (4 filmiki, o małym rozmairze, każdy w
> innych kolorach :>)

> jak dam v4ctl volume 100 to słychac ok
> odpalam fbtv i porażka - cichnie :<

zrobione
musiałem odpowiednio ustawić card (szkoda, że albo mogę oglądać z dźwiękiem
albo ustaweiać tuner, głupie :<)
natomiast sprawia zawiezającego kompa DGA nadal otwarta :<<<

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer