qt includes...

Blizbor tb670725 w ima.pl
Czw, 21 Gru 2000, 10:22:08 CET

At 12/21/00 08:56 AM, you wrote:
>On/Dnia Thu, Dec 21, 2000 at 09:54:29AM +0100, Blizbor wrote/napisa³(a)
>przeczytaj sobie:
>http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?1:sss:10924:200012:nejhgbiokjpakjpcpnpj#b
>a jak nie umiesz czytaæ/pisaæ in english to pisz po polsku.
>
>Robimy siê miêdzynarodow± dystrybucj± i koniec.

Aaaa....!!!
To teraz wiem z jakiej okazji ten festyn u mnie w miescie ;)

Do czego to dochodz, zeby polak z polakiem po angielsku ...
Ale skoro taka wasza wola ... sie dostosuje.

Pozdrawiam,
Blizbor

PS. przeoczylem to wydarzenie ale wybaczcie bo przy mojej
ilosci maili (odbieranych :)) ) dochodzacej w do 1000-1500 dziennie
nie pomagaja nawet procmail rules. Po prostu za malo czasu.

Pozdrawiam,
Blizbor

--
</Microsoft>