makedev

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 1 Lut 2000, 18:12:56 CET

On Tue, 1 Feb 2000, Grzegorz Stanislawski wrote:

>  Wszystko masz w MAKEDEV.
>
> Gdzies ty byl jak ostatnio prosilem o uwagi na temat mojego MAKEDEVa?

Przeciez kiedys tam juz pisalem, ze jest zrobione :)
Teraz poprawiam.

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
Swoja droga nie przyszlo mi na mysl patrzec jak to jest w MAKEDEVie :)
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }