CVS: Kasowanie pliku tylko lokalnie

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Śro, 2 Lut 2000, 23:29:35 CET

Cześć

Ze względów dysko-pojemnościowych nie chcę trzymać na dysku źródeł
pakietów z którymi już skończyłem. Czasem również chciałbym ściągnąć z
CVS jakiś plik tylko na chwilę, aby coś w nim sprawdzić (tu akurat można
by użyć cvs/www). Kiedy ściągam taki plik przez:
cvs co moduł/plik
jest tworzony wpis w katalogu 'moduł/CVS/Entries'. Niby mogę potem
skasować plik lokalnie, ale zostaje mi wtedy powyższy wpis. Czy jest
jakiś sposób aby usunąć go, czy też może nie należy się nim wogóle
przejmować?

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--