Qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 3 Lut 2000, 10:33:31 CET

On Wed, 2 Feb 2000, ---%serek--- wrote:

> [...]
Czy wystarczy wpisac do /etc/procmailrc
DEFAULT=$HOME/Maildir/
czy mozna to ustawic np. z poziomu linii komend?

> etam, z rownym powodzeniem i efektywnoscia mozna zainstalowac smaila.
O ile wiem w PLD jest zalozenie zeby MTA byl do wyboru i to tak
skonfigurowany by przesiadka z jednego na drugiego byla jak najmniej
uciazliwa.

> qmail nie moze byc puszczany przez procmaila, bo w ten sposob rujnujemy
> jego predkosc.
Ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie by to, z jakich rozszerzeń
qmail korzysta bylo zaszyte w /etc/sysconfig/qmail tak jak jego domyslny
katalog skladowania poczty i jej format (Mailbox/Maildir).
Wyobrazam sobie 2 zmienne: USEPROCMAIL i USEDOTFORWARD do tego.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == +48 603 910488, +48 601 485097     marcus w krakow.linux.org.pl == |-