Analog

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 4 Lut 2000, 00:38:00 CET

Witam

Właśnie zupgradowałem spece tudzież binaria dotyczące pakietu analog.
Jest to wersja 4.02. W związku z tym musiałem zbudować zupełnie nowego
patcha, który przystosowuje analoga do prawidłowej struktury katalogów.
Przetestowałem - u mnie działa. ;)
Jest tylko jedno ale, w dokumentacji piszą:

Upgrading from 3.90beta1 and earlier

     * It is now recommended that you don't run analog as a CGI program,
       or put it in the directory with your CGI programs, for security

W związku z tym podziało się gdzieś anlgform.cgi (zdaje się, że w Makefilu
wywalono opcje make form). Na razie w specu wstawiłem # (hasze) dotyczące
"podpakietu" form. W tej chwili nie buduje się analog-form. Na dzisiaj
kończę zabawę z analogiem. Podstawowy pakiet buduje sie parwidłowo i
działa, tyle że bez anlgform.cgi. Jeżeli komuś będzie się chciało wyczaić
co się stało z formsami to zapraszam, ja może powróce do analoga za parę
dni...

pozdrawiam

*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl