todo listy

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 4 Lut 2000, 20:44:55 CET

Taki mały pomysł. Może w SPECS oprócz plików xxx.spec trzymać też
xxx.todo? W tej chwili jest jeden wielki plik TODO, ostatnio
update'owany w listopadzie, i TODO-PLD_new, też w listopadzie. Gdyby
tak rozbić to na pojedyncze pakiety... wtedy np. biorę się za coś, to
zamiast samemu się doszukiwać błędów, patrzę do .todo i widzę, bo może
ktoś coś grzebał, a nie zdążył/nie potrafił zrobić. Razem ze specem
edytowało by się taką TODO-listę, tam można usunąć już zrobione, dodać
ew. nowe i posyłać do CVSa oba razem.

Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale IMHO coś takiego by się przydało -
np. potrzebowałem teraz sysloga. On jeszcze nie jest na FTP, więc coś
jest w nim nie tak - ale skąd ja mam wiedzieć co? Jakbym wiedział, to
od ręki bym poprawił, a tak to musiałem sam wyszukiwać bugi w specu.

Co wy na to?

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...