PLD a sangoma.

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 4 Lut 2000, 22:16:40 CET

On Fri, Feb 04, 2000 at 08:24:21AM +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:
> Witam.
>
>  Dzis po 2 nieprzespanych nocach dochodze do wniosku ze pld z sangoma nie
> dziala.
>  Przyczyn nieznam.
U mnie działa, prawie od zawsze --- odkąd na routerze/serwerze
przeszedłem na PLD. Żadnych problemów. Jakby co moge podesłać moje
skrypty startowe (przyłączyłem to trochę do rc-scripts).

Jedna uwaga: po położeniu interfejsu (ifdown), przed jego ponownym
postawieniem trzeba zrestartować wanpip-a, albo system się wywali!

Pozdrowienia,
           Jacek