XF 3.9.17, MTRR i BackingStore oraz inne kwiatki

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Pon, 7 Lut 2000, 11:56:35 CET

On Mon, Feb 07, 2000 at 10:22:12AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Jeszcze dobrze byłoby znać inne szczegóły jak to o którą dokładnie wersję
>XF chodzi i moze jakieś szczegóły dotyczące sprzętu. Tak coby ieć taki
>przypadek jakoś skatalogowany.
XF86 - 3.9.17-2 (jeszcze nie przekompilowane - wczoraj zapomniałem jesnego
                 pliku do SOURCES wrzucić[1])
kernel - 2.2.14
karta - Trident 3D Blade (AGP) (taka wmonotowana w płytę główną VIA)
procesor - Cyrix 233

[1] - Może by tak RPM sprawdzał na starcie, czy wszystkie źródła/patche są w
      SOURCES? Bo jak mi po trzech godzinach wyleciał na braku %{SOURCE7} to
      tak się wkurzyłem, że jestem skłonny spróbować to zrobić ;-)
PS A może chociaż ogonki się Wam kaszanią po przejściu na konsolę? Ja to
   miałem jeszcze z 3.3.5 i wsześniejszymi.
--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ L+++ E--- W