Fetchmail rzuca core na systemie bez IPv6

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 7 Lut 2000, 16:46:13 CET

[poniedziałek, 07 luty 2000], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Cześć
>
> Zauważyłem że fetchmail na maszynie bez IPv6 wykrzacza się na linii
> kodu obętej w #if INET6_ENABLE #else (linia 1536 pliku fetchmail.c).
bład w fetchmailu i tyle. aktualnie nie moge tego poprawic (bo nie ma
mnie w okolicy mojego komputera) ale poprawie w ciagu najblizszych dni

> Czy
> to normalne, że programy przezanczone dla IPv6 nie działają na systemach
> bez niego?
hmm liczba mnoga ? jakie jeszcze programy dzialaja niepoprawnie ?
(poza np. ircd ;) Ogolnie _wiekszosc_ powinna dzialac bez zazutow poza
drobnymi wyjatkami (czytaj zle napisanymi programami jak np. ircd)

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/