Czy ktoś ma kompletne menu w programach gtk?

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pon, 7 Lut 2000, 20:27:19 CET

Witam

Czy jest ktoś kto ma kompletne menu w programach gtk+?
Nie chodzi o to, że gdzieś brakuje polskiego tłumaczenia
i pozostał angielski odpowiednik, tylko o brak jakiegokolwiek tekstu.

Dokładnie rzecz biorąc u mnie nie są wyświetlane pozycje zawierające
jakąkolwiek p-literkę np Plik|Otwórz

Dwie osoby oprócz mnie sygnalizowały już ten sam problem.
Nie wiem czy sobie z tym poradzili czy nie, chciałby ustalić czy
jest ktoś kto u kogo działa to poprawnie.

Co ciekawsze schowanie pliku /usr/share/locale/pl_PL/LC_CTYPE
powoduje że wszystkie menu są poprawnie wyświetlane z polskimi
znakami.

Gtk+, glibc, glib mam aktualne
XF 3.3.5-21
LANG=pl_PL
LC_ALL=pl_PL

Pozdrawiam
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)