Babol w kompilatorze?

Śro, 9 Lut 2000, 06:52:50 CET

On Mon, 7 Feb 2000, Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> Stawiam właśnie PLD, przerabiająć RH6.1. Wszystko ładnie, tylko
> natrafiłem na problem, który mnie nieco zirytował, bo dostarczył mi
> sporo dodatkowej pracy. :-/
>
> Ponieważ maszynka nie jest podłączona do sieci, nagrałem sobie
> binarki *.src.rpm i *.i386.rpm na płytki i z tego robiłem wymianę
> pakietów.
>
> To jest 2 x Celeron 433, więc przez moment zastanawiałem się, czy
> nie wziąć od razu binarek z katalogu i686, ale stwierdziłem, że
> jednak zachowawczo wezmę i386, bo być może będę to wrzucał na
> [...]

To może być spowodowane tym:

-optflags: i386 -O2 -m486 -fno-strength-reduce
+optflags: i386 -O2 -march=i386

Z drugiej strony to dość dziwne, że używanie rozkazów tylko i386
spowodowało zakotłowanie na celeronie i podejrzewać można tu jednak jakiś
błąd w gcc.
W razie czego profilaktycznie trzebaby chyba się cofnąć dla i386 na "-O2
-m486" i przekompilować wszystkie pakiety jakie były wyprodukowane po
ostatniej zmianie w rpm-ie.