Babol w kompilatorze?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 9 Lut 2000, 11:57:01 CET

[środa, 09 luty 2000], Martin Dalecki napisał(a):

> Ostateczne wytumaczenie opcji GCC:
>
> -mx86 optymalizyj dla danego procesora
>
> -march=x86. Architektur systemu jest dany procesor, tak wiec stosuj jego
> specjalnosci.
>
> Czyli jesil chcecie miec binarki zoptymalizowane na pentium i chodzace
> rowniez
> na 386 to stosujecie tylko -mpenitum lub -m586 lub -m686
> A NIE -march=i386!

Tu chodzi o binarki które będą chodzić na i386 i wyższych ale nie optymalizowane
jakoś specjalnie (w przypadku i386.rpm)
Dla architektur wyższych mają powstawać binarki które są optymalizowane pod dana
architekture i _procesor_.
Sama optymalizacja pod architekture to dla mnie zamało aby opłacało się trzymać
dodatkowe 400MB na ftpach i angażować 3 zamiast jednej maszyny.

Wiget
--
wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key