Kolejne dwa 'kwiatuszki' :-)

Michal 'Orr' Daszkowski midas w ufik.idn.org.pl
Śro, 9 Lut 2000, 09:16:09 CET

Właśnie sobie przypomniałem... ;-) Ale znowu z pamięci, więc jeśli
coś niedokładnie, to nie bijcie. :-)))

Zdaje się, że bind-devel ma konflikt plików z manem [chodzi AFAIR
o man do 'gethostbyname' -- to chyba występowało już dawno w RH,
w każdym razie kiedyś już się na to naciąłem].

Sprawa druga: co to jest 'nawk'? Któryś pakiet [samba?] przy
kompilacji tego ode mnie koniecznie chciał, a znaleźć nikaj nie
mogłem. Także przeglądając *cały* zbiór pakietów leżących na FTP.

Może jest gdzieś jakiś ogólny wykaz wszystkich plików, które
siedzą w pakietach z PLD, coby można sobie łatwo posprawdzać czy
się o czymś zapomniało, czy właśnie odkryło się jakiegoś buga.

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr w irc.pl> PGP: DB36A1F1 |