pakiety do przebudowania

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 10 Lut 2000, 15:34:53 CET

[czwartek, 10 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Sysklogd jest już od kilku dni przetworzony i leży na ftp.
>
> Michał zgłosił: mtr, mtools, ppp, adduser, ssh, sysklogd, minicom i ping.
>
> syslogd jest zrobiony choć dobrze byłoby dorobić w najbliższym czasie
> osobny skrypt startowy dla syslogd i klogd po to żeby można było
> podmieniac syslogd na syslog-ng.
>
> ssh i ping są na ftp (ping w iputils). Jest też openssh.

moja architektura to i 586. Nie ma tam ssh. Jest tylko openssh. Mogę go
użyć jeśli jego kluczy można używać ze zwykłym ssh. Po za tym czy
iputils-ping nie powinien mieć obsoletes ping?

Dalsza część pakietów, których mi brak. Nie wiem czy są czy ich nie ma
W każdym razie w Tornado były:

LinPopup, MAKEDEV, Xaw3d, at, basesystem, blackbox, byacc, dev, dosemu,
fortune, freeciv, freshrpms, getty_ps, gimp-data-extras, gimp-pats-tiger,
inet6-apps, ipchains, ipmasqadm, BitchX, isapnptools, john, ldconfig,
libc, libgr, libungif, lilo, linux_logo, m4, mailcap, mailx, mouseconfig,
mrtg, nc, ncftp, nmap, nuks, povray (nie wiem czy istnieje w ogóle), root,
tcpdump, texinfo, traceroute, vim, vlock, wmsound, words, xdelta, xforms,
xinitrc, xntp3, zgv.

To chyba tyle. Coś pominąłem? :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer