XF 3.9.17, MTRR i BackingStore oraz inne kwiatki

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Czw, 10 Lut 2000, 22:15:29 CET

[środa, 09 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Na razie próbuje namierzyć bład w balsie, bo wywala się z sigsegv
>
> (gdb) run
> Starting program: /home/users/kloczek/rpm/BUILD/balsa-0.6.0/src/balsa
> Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
> add_mailbox (name=0x80e77b7 "sent-mail", path=0xbfffeb1c
> "/home/users/kloczek/mail/sent-mail",
>     type=MAILBOX_MBOX, isdir=0) at local-mailbox.c:77
> 77        if (balsa_app.inbox->type != MAILBOX_IMAP &&
> (gdb) bt
> [...]
Możesz   coś więcej    powiedzieć   o tych, błędach. Jesteś je w stanie
rozwiązać.  Bo  nic nie wiem, o tym, żeby  był  jakiś CVS balsy, a mnie
zależy trochę na tym programie. Z tego co widziałem  poprzednie  wersje
zaczyna  się prezentować  nieźle. A  ten  kreator w najnowszej   wersji
wygląda super. Z tego co wiem to projekt został wznowiony i lista TODO
wygląda ciekawie.

Znasz może jakieś  czytniki newsów  i mailerów dla X (gtk  lub  gnome),
które  są jako tako rozwinięte.  Najbliższymi   czasy będe  kompletował
oprogramowanie    typu  1001 drobiazgów,  jakieś  front-endy   na wget,
mailery, mp3, frontendy na kodery mp3,  przeglądarki grafiki,  wszystko
co typowy przesiadkowić z win'a by chciał mieć.

Gdzie znajdę  najnowsze  skrinshot krn lub kmail dla KDE. Gdyż chcę się
zorientować w sytuacji tego  typu  aplikacji w KDE.  Wszędzie słychać o
konquerorze,  a co z  innymi  usługami.  Jeśli  znajdę jakis mailer  na
poziomie  windowsianego  Bat! (ponoć ma być wersja na linuxa) i do news
coś klasy  Forte Agenta. Mogę  z czystym sumieniem powiedzieć, że linux
ewoluuje ku wygodnym narzędziom GUI.  Motto na miesiąc luty: "Nie  samą
konsolą człowiek żyje". Owszem    istnieje kupa  dobrych    aplikacji w
różnych  dziedzinach  (np: Gimp, xmms, smpeg, irssi, gqview),    ale są
pewne braki w niektórych dziedzinach.

PS. Szukam   takich, rzeczy gdyż planuję wykorzystać u siebie w  szkole
kompy  klasy   486  jako  Xterminale z WWW (mozilla,konqueror)  , Mail,
News, Irc (irssi, kvirc -> te już wyglądają   porządnie).  Bo tak tylko
walają sie zapomniane. A serwer  jest dual PIII 500MHz na SCSII i 256MB
RAM więc raczej da radę.

PS2. No comments. Wyszedł mi post w stylu pl.comp.os.advocacy ;)))

PS3.  Ide polować na programy za pomocą  jakieś wyszukiwarki i katalogi
(freshmeat, linuxberg, itp i będe wrzucał do repo co ciekawsze, reczy)

PS4. U nas coś w kierunku KDE  drobny zastój. Czy qt działa. Bo od tego
trzebaby zacząć. Możeby wrzucić KDE KRash.

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                              ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[    Beam me up, Scotty!  It ate my phaser!    ]==-