GID dla grupy systemowej

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Pią, 11 Lut 2000, 16:46:21 CET

Cześć

GDM wymaga własnego użytkownika i grupy (buntuje się jeśli jest to
root). Chcę więc w %pre dodać grupę i użytkownika 'gdm'. Nie wiem tylko
jakie GID i UID mają mieć. Przeglądałem spec'e z PLD i tam używany jest
GID znany na etapie pisania spec'a (http -> 51, qmail -> 82 itd). Czy
istnieje jakaś oficjalna lista zawierająca informacje dotyczące tych
grup? A może lepiej byłoby wyszukiwać wolny numer grupy < 100?

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--