todo listy

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 13 Lut 2000, 17:00:20 CET

On Sun, 6 Feb 2000, Paweł Wilk wrote:
> make response: recursive error at line 2: [Line 2 conflicts with line 1]
> :)
>
> A poważnie to bardzo fajny pomysł i zastymulował mój nowy implant
> mózgowy do fantazjowania. :) Bo np.:
>
> - dla naszych projektów w CVS są listy TODO,
> - są globalne TODO (te o których wspomniałeś),
> - są pomniejsze TODO jak np. w PLD-doc/home-etc (RESERVED, ZROBIONE),
> - pewnie jest jeszcze wiele plików informacyjnych o których teraz nie
>   pamiętam..
>
> Jeśli się da to ja jestem też za tym żeby zrobić moduł PLD-todo i tam
> [...]
może dodawać w specach jakieś tagi CVSa wskazujące na pliki .todo
połączone z danym specem?

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...