$TERM w gnome-terminal'u

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Nie, 13 Lut 2000, 23:23:52 CET

Cześć

Gnome-terminal ustawia zmienną $TERM=xterm co IMO jest błędem. Powinno
być 'xterm-color'. 'xterm' działało ze starszymi wersjami ncurses, w
wersji 5 jednak powoduje to że programy nie korzystają z kolorków.
Właściwie zrobiłem mały patch na gnome-core, który dodaje w
gnome-terminal.desktop parametr wywołania '--termname=xterm-color' ale
przed 'cvs ci' zadrżała mi ręka ;). Zastanawiam się czy nie pwinno się
tego zmienić w źródłach? Albo może w repozytorium GNOME :)

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--