todo listy

Piotr Czerwinski pius w ceti.pl
Pon, 14 Lut 2000, 00:35:16 CET

On Sun, 13 Feb 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
[..]
> może dodawać w specach jakieś tagi CVSa wskazujące na pliki .todo
> połączone z danym specem?

Wydaje mi się, że <nazwa speca>.todo dosyć jednoznacznie określa,
do czego ten plik się odnosi i bez tagów. Nie ma co gmatwać bez potrzeby :)
Druga sprawa, to IMHO lepiej by było, gdyby pliki todo były wogóle w innym
module (PLD-todo ?), zamiast bezpośrednio w SPECS. Nie mieszajmy jednego
z drugim. Jak ktoś koniecznie będzie chciał mieć je razem w jednym
katalogu, to sobie je u siebie polinkuje.

pius