Kilka pytań (długawe)

Michał Zawalich mzawalich w jota.ps.pl
Śro, 16 Lut 2000, 20:19:43 CET

Zanim coś zacznę psuć i mieszać w CVSie chciałbym dowiedzieć się kilku
rzeczy organizacyjnych (żeby później nikt nie chciał mnie mordować :)):
1. Jeśli na przykład znajdę błąd w SPECu to co mam zrobić:
    * nic nie mowić i poprawić
    * poprawić i ogłosić listę
    * poprawić i powiadomić tego, kto ostatni znieniał danego SPECa
    * zgłosić na bugs.pld.org.pl
2. Jeśli znajdę coś w SPECu co mnie zastanowi (błąd, ale nie koniecznie)
    * zwrócić się do tego, kto ostatni w tym maczał palce
    * zapytać się na liście
3. Jeśli zrobiłem nowego SPECa to:
    * ogłosić na listę
    * odrazu wrzucić do CVSa
4. Siedzę na modemie, więc nie ma mowy o ściągnięciu tego drzewka, ale
   chciałbym czasami coś z niego ściągnąć lub wrzucić (np. patcha).
   Da się jakoś to zrobić?
5. Czy jest jakaś lista które pakiety mają wejść do do następnej wersji
   dystrybucji?

Póki jeszcze nie znam jako takiej organizacji pracy to tutaj zamieszczę
moje uwagi:
* Przy budowie nowych Xów (3.9.17) wymagane są nagłówki do glide oraz bison
  (przy twm), więc czy nie powinno się dorzucić podpowiednich wpisów do
  SPECa?
* w specu od glide'a w sekcji %install jest coś takiego:
install -d $RPM_BUILD_ROOT{%{prefix}/src/examples/glide/{tests,texus/{lib,cmd,examples}}}
  powinno chyba być:
install -d $RPM_BUILD_ROOT%{prefix}/src/examples/glide/{tests,texus/{lib,cmd,examples}}
* Zrobiłem SPECa i patcha na Makefile do YAMTa (Yet Another Mp3 Tool).
  Programik służy do edycji tagów w plikach mp3, jest oparty na GNOME i
  całkiem pomocny. Wrzucić do CVSa?

Uff, na razie chyba starczy tych pytań :). Jak coś mi się jaszcze przypomni
to nie omieszkam się zapytać.

Michał Zawalich