Autoconf, automake, gettextize i ferajna.

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Wto, 15 Lut 2000, 22:17:53 CET

Wpadłem na pomysł, aby się przyjrzeć temu całemu mechanizmowi
tworzenia plikow configure, Makefile, intl/*, po/*, makr sprawdzajacy
czy instnieja odpowiednie biblioteki itp.

Czy ktos moglby mnie nakierowac w jakim kierunku powinienem co czytac
i jaka jest procedura tworzenia takie programu.

Najchetniej zobaczylbym program w stylu
#include <stdio.h>

int main() {
   printf("Hello World\n");
}

ugettextowiony i z drobnym opisem co nalezy po koleji stworzyc. A
jakie kolejno komendy utworza reszte tego balaganu ;)))

PS. Jak sie doucze to planuje najpierw ugettextowic slrn, i pozniej
pokombinowac z librecode, najpierw z hello world, a pozniej zastapic
mime slrn'a gdyż to moze miedzy innymi chyba i do tego sluzyc.

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[      The best diplomat I know is a fully       ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[        activated phaser bank. -- Scotty        ]=-