KDE

Jarek Druzd raven w ae.pl
Nie, 20 Lut 2000, 14:09:49 CET

Dziś jako, że dorzuciłem troche RAM'u do kompa zapragnęłem sobie
zainstalować KDE, z którego wcześniej zrezygnowałem, ponieważ zbyt wolno
działało. Problem w tym, że _prawie_ wszystkie pakiety do KDE w CVS, są w
wersji 1.1.2, wyjatkiem jest tutaj KDE-base. To przypadek, czy poprostu
osoba, która robiła KDE dała sobie spokój ?

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl raven w to.sexbomba.com.pl